I think I'm paranoid

2009-04-28 | 20:00:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Vad håller jag på med egentligen? Ena stunden hoppas jag att jag ska bli överkörd så att jag slipper all skit som händer, sen emellanåt känns det helt ok. Sitter och lyssnar på Garbage - You Look So Fine. Var ett tag sedan sist, men den låten har en särskilt skön känsla just för att den är lite sorglig.

Känner mig väldigt trött nu. Händelserik dag. Började på Hammarby, fortsatte ned till stan sedan dagens första lektion vid 11.00. Sedan klockan tolv så var det lunch då det var dags att dra ned på stan igen. Köpte badkläder, sedan var det vidare till Lögarängen på idrotten. Efter var det sista lektionen då vi var en halvtimme sena haha.

Efter gått runt hela dagen och gått hela vägen ifrån bussen var jag extremt trött. Har levt på ett enda äpple under hela dagen. Men duktig som jag var började jag genast att laga potatisgratäng och lövbiff lagom tills föräldrarna ska komma hem. (Vilket inte har skett än, de är så sega.)

Nu sitter man här, förkyld som fan. När äntligen yrseln hade gått över och jag kunde svälja normalt blir jag extremt täppt i näsan. Den fortsätter ju såklart rinna som fan, usch. Aja, nu har jag kikat över axeln och sett "Inte som andra döttrar" ligga på nattduksbordet och se väldigt inbjudande ut.

Imorgon är det onsdag, och det brukar vara bra dagar. Bara tre lektioner, sedan kurator. Måste sedan på något möte med studieyrkesvägledaren för mina dåliga studieresultat lol.

I'm not like all the other girls
I won't take it like the other girls
I won't fake it like the other girls
Trackback


RSS 2.0