Håret på armarna reser sig och jag backar förskräckt bakåt utan att skrika

2009-08-26 | 19:25:14 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag är så trött, förstår inte. Känslan av att aldrig vara utvilad, trots att jag ibland sovit 12 timmar, om inte mer. Den känslan är väldigt jobbig, för jag vill inte bara sova hela tiden. Men jag orkar ingenting. Hypersomni är en sömnstörning som yttrar sig i form av överdriven (sjuklig) dagtrötthet, eller ett behov av onormalt lång nattsömn. <-- Låter som mig. Haft problem med att jag måste sova hur mycket som helst väldigt länge nu.

Jag fryser så mycket att jag skakar. Säkert för att jag blev genomvåt i regnet när jag gick till Centralen med Elin, sen skulle jag gå ifrån 12:ans hållplats vid Målargatan till Svarvargatan, då det fortfarande regnade väldigt mycket. Måste verkligen läsa på till geografin om jag vill ha godkänt i det ämnet, men tror allvarligt inte jag orkar det idag.

Låt det bli helg, snälla. Det har bara gått... tre dagar i skolan, men jag är redan helt slut. Jag kommer inte vara mer koncentrerad det här året än förra, det känner jag på mig. D:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0