City on the edge of forever

2009-08-25 | 21:30:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Vad händer? Skolan är igång igen. Hade första riktiga dagen idag. Språk hela tiden. Men det var ändå förvånandsvärt luftigt schema. Har bara en lektion på fredagar, men det är tydligen bara jag som inte har det. Förstår inte varför men okey. Ena halvan av klassen har data men språk delen har ett andra språk. Så nu ska jag lära mig franska. Varit en förvånandsvärt rolig dag i alla fall. Hade ångest på morgonen och bussen men fick syn på D.K direkt när jag kom ut ifrån bussen. Snälla, få ut D.K ur mitt huvud, förstår inte. Hade en extremt realistisk dröm om A, som jag ej minns nu, men den var väldigt mysig i alla fall. Såg honom några gånger med. Nytt skåp, andra våningen i samma byggnad som innan. Trappor, trappor. Slipper i alla fall ha skåp på tredje våningen i Ljushallen som jag kommer ihåg att Frede hade förra året. Psykologi imorgon, hoppas det blir intressant. Sen är det en rolig historia om hur jag letade efter en sal som inte ens lärarna någonstans känner till. Jag höll på att börja garva för det var så typiskt. Efter en timme gav jag upp och väntade på Elin så vi kunde gå till centralen. Börjar bli van att åka 12:an varje dag, gick av vid rätt station för första gången! Sen går den oftare, det går snabbare och det är oftast nya dubbelbussar, dem är skönare och låter inte lika illa som de äldre. 21.25. Helvete, måste duscha. Åh.



Fan, mitt hår ser så typiskt... scene/emo ut just nu. Nej, det gillar jag inte. Föredrar det gotiska, men det är skönt med luggen åt sidan när jag annars har allt i ansiktet...
Trackback


RSS 2.0