Ain't afraid to die

2009-12-08 | 19:42:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Har inget att säga. Eller jo, kan nämna att jag träffade Malin på bussen imorse och för övrigt har det varit en ovanligt bra dag. Sovmorgon, sen enkät + American Dad på samhällslektionen, bara 40 minuters ryska lektion, god mat, lugn franska och sist retorik där det blev lussebullar samt lyssna på andras tal. Så det har gått snabbt.

Kliade mig nyss i huvudet där jag blekt det och märkte att det lossnade något, så gick för att kolla om jag fått mjäll igen, men hade hellre velat se det. Såg till min förskräckelse att jag blödde i hårbotten och börjar tro att blekningen har gjort det. Mitt hår och huvud är alldeles för slitet och skadat för att bleka, så får se hur långt jag fortsätter. Tar nog inget mer på hårbotten nästa gång i vilket fall, liiite lugnt får man väl ta det. Fitta.

Trackback


RSS 2.0