High heels, make-up, fake eyelashes. Look at you, you're so damn plastic!

2009-12-28 | 19:53:34 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Så jävla taggad jag är just nu, men jag lugnar mig snart. Har spelat Resident Evil 5 hela dagen, därav anledningen till att jag är så taggad. Man kommer upp i varv när det går bra för en (ja, även om man, som jag, ligger ned och spelar haha) och man kommer längre i spelet! Detta spel är dock kortare är dess föregångare RE4, men om jag klarar ut detta är jag tacksam för det. Jag har ett kapitel kvar bara, sen har jag kommit lika långt som med fyran. Men nu ska det gå, är så jävla bestämd på att klara det.

I vilket fall, imorgon fyller Christer (eller Krister, hur fan stavar han?) år så ska dra dit. Man träffar sällan dem så hoppas det går bra. Morsan ska ta bort styngnen efter operationen också, så medan blir jag nog bortskickad till brorsan. Jag skulle ju sy, jag får ta och bli klar med mitt projekt någon gång. Inte rört ett enda skolarbete under lovet, och vet ni vad? Jag skiter i det, jag orkar fan inte. Blir bara arg om jag ser det. Rätt trött på Rudbeck och den "traditionella" jävligt tråkiga undervisningen blandat med några lama jävla grupparbeten. Alla andra som är där (med undantag för en som jag vet) verkar vilja plugga, usch. Då blir det att jag inte ens passar in, haha. Bra stöd från de man berättar det för "Kämpa på", "Håll ut" och massa blasfemiskt skit. Jajajajaj jaaag vet det redan. Tala inte till mig som om jag är 3 år gammal. Nej, jag vet långt ifrån allt och är nog inte särskilt smart (även om jag ibland verkar mer korkad än jag egentligen är) men jag hatar när någon talar till en som om man vore oförmögen att själv förstå.

Härligt väder. Inte. Jävla snö, försviiiiinn.

--> ENTER THE SURVIVAL HORROR <--
Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med jag hatar tradiotnell undervisning och när alla jävla idioters ända uppmuntran är "kämpa på det blir bättre". FAR ÅT HELVETET DET ÄR KLART SOM FAN ATT DET INTE BLIR BÄTTRE!!!



ehe sorry för det lilla utbrottet.

2009-12-29 @ 18:42:00
URL: http://malinbgood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0