Du lever bara en gång och den gången är nu. Det finns bara en som vet hur du ska leva och det är du

2009-12-15 | 21:04:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Fy fan vad mycket snö det är ute. D:! Nej jag är fortfarande ingen vinter person, gillar inte årstiden alls. Saknar sommaren så mycket som aldrig förr. Allting fint händer på sommaren. Eller mig händer inget, men för alla andra och man kan ju låtsas att det händer en själv, hehe fail. Snön gör det i alla fall ljusare.

Älskar svensk punk<3. Varit en okey dag, morzchan har varit inne på operation idag och imorgon åker farzchan iväg utomlands för att åka skidor, så då får jag ta hand om allt här hemma. :s Kuuuul. Fortfarande lite ledsen, men försöker lyssna på aggressiv och uppmuntrande musik så att det känns bättre. Bättre arg än ledsen, ska inte bli ledsen. Men alla hatar, jag förstår inte vad det är för fel på mig. Också trött på att ständigt bli dömd för den stil jag har. Sjukt trött blir man.


Imorgon är det redovisning på svenskan, anus. Sedan inga lektioner på torsdagen alls :D Men ska till skolan ändå, för det är juldansen och massa skit, man vet aldrig vad som händer. Sen är det avslutning på fredagen i domkyrkan på någon tid, sen är det tamejfan lov! NU FÅR DU DRA - GBG PUNX<3.
Trackback


RSS 2.0