I got no feeling, for anybody else

2009-12-24 | 12:27:53 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
God jul på er!

Nu har jag nyss gjort mig klar och lyssnar på Sex Pistols, och snart ska jag gå ned men tänkte bara jag skulle uppdatera lite grann. Försökte vakna "tidigt" idag, och blev väckt redan vid tio, men somnade om haha. Aja, ingen städning har skett av mitt skrivbord som är det som mest dramatiskt verkligen behöver. Dammigt och sen ligger allting i stora högar. Några bilder, men sen ska jag gå ett tag. Skriver sen höhö.

Kommentarer
Postat av: En som vill dig väl

Jättefina bilder!Var glad över att du är söt, ung och speciell, en riktig djuping och ingen dussinupplaga!

2010-04-02 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0