Seduction

2009-12-27 | 18:56:54 | Kategori: Spelnörding | 0 kommentarer
Sådär, har spelat Resident Evil 5 flitigt idag och är nu helt slut i ögonen. Ska strax titta på "Drömkåken" på tv, för lite nostalgi. Har börjat spela sådär mycket igen, har ingen lust eller ork till något annat. Så fort jag ens sitter här vill jag bara spela. Har Mafia kvar att klara ut, måste göra det innan tvåan kommer, vilket tyvärr ser rätt mörkt ut. Verkar inte komma förens sommar 2010. Ska även skaffa Heavy Rain i februari, till min PS3<3.

Jag gillar att skjuta saker :D Hittills har faktiskt RE5 varit bättre än jag trodde det skulle vara, för jag hade låga förhoppningar på det om jag ska vara ärlig, men det har varit roligt.





Lite skit jag sett från japanska skräck spel. Jag älskar skräck spel :D Behövs mer skräck, zombies och skit.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0