Snälla förklara, att solen trots moln alltid går upp. Jag vill höra en saga, jag vill tro på ditt ord

2009-12-14 | 18:34:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Haft en skitusel helg. Känner att jag bara bryter ihop bit för bit. Lite bättre idag, tack och lov, men inte fullt återställd. Det var längesedan jag var så nära att ta mitt liv, men det pratar vi inte om. Jag klarade mig igenom det här, så då klarar jag lite motstånd. Ska bara inte tänka på det där...

Skön dag, idrotten var inställd samt psykologin så slutade egentligen runt tolv tiden, men hängde kvar på stan en stund, och hoppade sedan på 12:an och drog iväg. Varje gång jag sätter mig på den bussen påminns jag om när det var fest på Bjurhovda och jag, Malin och Eve satt där på bänken i busskuren, väldigt länge. Ahhh, minnen.

När är det skolavslutning? Vet i alla fall att vi alla på Rudbeck slutar någon gång, den här veckan. Aja, två filmer kvar av Resident Evil 5 på JudeTub, sen har jag sett klart hela spelet ;) Ska också spela Fallout 3 nu, äntligen.

 
Trackback


RSS 2.0