Vem är jag

2009-02-23 | 22:47:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Fan vilken jävla mes jag har blivit, vågar inte ens stå för vad jag verkligen tycker. det är tragiskt, fattar inte vad som hänt med mig. blivit mera osäker för jag bytt miljö tror jag, och ingenting fungerar om man har alla emot sig.

man blir lite gladare av oshare kei musik faktiskt, borde lyssna mer på det för att hindra ett åter-depp anfall. kanske blir den här sommaren bättre än de andra, för varit sjukt deprimerad de tre senaste somrarna. egentligen hela åren men somrarna var värst för då isolerade jag mig liksom från alla andra.

men nej, den här sommaren ska fan bli bättre! ska även besöka tove i göteborg<3 under sommaren :DD
nån mer som vill träffas? jag är ful så nej hehe


min själ är fortfarande svart.
Trackback


RSS 2.0