Du bad mig om ett leende

2009-07-14 | 00:46:37 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
...Men tyvärr finns här inget att ge. Jag vill åka till Tove och Göteborg, men får se när det blir av. D: Mina föräldrar har ju redan gått med på det så dem skulle bara våga säga annat. ._.

Har senaste tiden kollat på världens underbaraste serie "Stolthet och Fördom". Alltså då menar jag serien ifrån... 1995 (tror jag) och inte de nya filmerna. Faktiskt så är den äldsta versionen så underbar att ingen ny-version kan slå den. Även "Northhanger Abbey" är en helt underbar film. Man blir lite ledsen i ögat när de är slut, för de är så fina. "Förnuft och Känsla" var den jag växte upp med, och har alltid älskat den, och nu har jag äntligen skaffat den på dvd. Dessutom en till så kallad "tjej" film, Titanic. Men den har jag alltid älskat likaså. Jag tycker om när filmer utspelar sig runt 1700-1800 talet då man hade historiens absolut finaste kläder.

Om jag ändå inte var så fet och äcklig så jag skulle kunna ha älskade Moi Meme Moitie, Mary Magdalene, Victorian Maiden och sådana kläder. <3 Dyrt men absolut underbart och det skulle vara värt det.



Hur är det att vara lycklig?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0