Jag har glömt hur man kan älska någon

2009-06-22 | 12:34:25 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Ja, jag vet att jag inte har någon super-exklusiv design på bloggen men den är helt okey, och det räcker för att särskilja den ifrån mängden med färdiga designs. Fast frågan är om jag gör bakgrunden vid texten svart och texten blå, eller om det får vara som det är nu, men har i alla fall uppdaterat med en ny header och en ny bakgrund. Det blev mycket bättre än innan faktiskt.

Ska tänka på saken hur det blir, nu ska jag i alla fall gå och laga mat för är hungrig. Skriver något intressantare senare. Kanske fastnar framför "Stolthet och Fördom" igen. Hehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0