oj fan

2009-03-25 | 22:37:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
mår så jävla dåååligt. det är allt ni behöver veta om varför jag inte uppdaterat. känt mig helt död, har knappt orkat palla mig upp ur sängen för ännu en tråkig skitdag. Ärligt, va fan är det här. Såhär kan jag inte ha det. min magkänsla säger mig att någonting är fel/inte stämmer, men jag vet inte vad och jag lyckas inte förstå det heller. det enda positiva just nu är att jag går ned i vikt.

fan fan fan ;_;


...har i alla fall ätit våfflor (som alla andra) idag. var egentligen inte särskilt sugen på det men det var det enda som fanns.


lite ointressanta fakta; jag är blond igen. hade v-lugg och klippt som kei men det blev inte riktigt som jag ville så jag klippte hellugg istället. orks
det blev inte som jag ville när jag klippte men det växer ut igen i alla fall. klippt hål i mina jeans nu också. man kan väl säga att min stil har förändrats sedan högstadiet. positiva är att det är lite mer riot grrrl och sånt där, vilket jag har börjat gilla mycket mer än tidigare nu. Jäkligt snygg stil. fast det negativa är att jag tydligen ser rätt emo ut ibland enligt folk och det gillar jag inte :(
fast jag känner inte så många människor...
Trackback


RSS 2.0