I'm ugly and I don't know why

2009-05-05 | 22:20:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Ska få tid hos doktor på psyk. Känns roligt roligt. Tror inte de kan hjälpa mig men ok.
Idag har i alla fall varit en kort skoldag. Efteråt var det lunch, sedan gick Elin och jag för att träffa John som vi gick runt på stan med. Köpte hårfärg och saker. Trodde jag skulle börja gråta för ingenting, men klarade mig. Orkar knappt upp ur sängen varenda dag. Nu lyssnar jag på Betty Blowtorch - No Integrity. Tänkte bara vad trevligt det skulle vara om någon brydde sig.

Nu är klockan kvart över tio, och jag är ovanligt trött. Ska måla naglarna i sängen innan jag läser och troligtvis somnar. Imorgon är det onsdag och kort dag tack och lov, då folk ska samlas för att färga Elins hår. Hoppas det blir en bra dag. Känner att jag är dåligt sällskap för jag är så nedstämd jämt men jag försöker i alla fall. Längtar tills söndag då trion äntligen ska träffas igen! Ska bli spännande. Se, trots allt det här att se fram emot är jag olyckligare än nånsin. Jag vill dö. Tänker du ens "emo" så slår jag dig medvetslös med min gitarr.


Ska dö lite grann. Natti.
Trackback


RSS 2.0