Efter regn kommer... mer regn

2009-05-02 | 23:04:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Har inte jag lika mycket rätt som alla andra att också vara lycklig?
Det känns så tungt, och så mörkt. Jag orkar inte, bara döda mig.

Idag tänkte jag på hur det skulle vara om jag dog. Kom fram till att det finns en kort lista, med bara typ fem korta saker, som jag skulle vilja göra innan jag dör. Fem små och dumma saker. Om man verkligen försöker kan man klara dem på två veckor, sen är det bara att dö. Finns ingenting kvar. Jag hatar att leva.


Nu gråter jag. Den här låten jag lyssnar på, Bullet For My Valentine - Hearts Burst Into Fire, jävla emoskit som bara föder min sorg

Jag har mått dåligt så länge nu. Så många år, att jag glömt hur lycka känns. Läste min gamla dagbok idag och det fick mig bara att gråta mer. Olycklig sedan 2004. Det är tamejfan fem år. Fem år. Jag fattar det knappt.

Tystnad. Byter låt. Coldplay - Til Kingdom Come. Vacker låt, deras bästa enligt mig. Tyvärr blir jag mer ledsen av den...


Jisses vad jobbig jag är...
Trackback


RSS 2.0