Din vän pessimisten

2009-11-06 | 10:32:45 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Jag har lyssnat på Röd flera gånger om nu. Den är så bra<3. Tror nästan den är lite bättre än Tillbaka Till Samtiden, enligt mig. Skrev ingenting igår, första gången jag hoppat över en dag, men hade verkligen inget att skriva. Vaknade nyss, ska till skolan vid ett sen slutar jag en timme senare, ska då träffa morsan på stan. Måste köpa... mössa. Sen något mer...

Nu ska jag se ett avsnitt till av Sopranos eller Moyashimon, inte bestämt mig, sen ska jag platta håret och laga mat. Just ja, New Moon, har premiär den här månaden. Någon som ska gå? Läst många som skrivit att de tydligen ska det, men jag tycker fortfarande inte riktigt om den första så jag gör nog inte det. Skulle inte betala för en film jag inte tycker om.

Nästa vecka ska jag ha ett tal på retoriken, men vet inte vad fan jag ska tala om fortfarande. Det ska vara något som jag är intresserad av och kan mycket om, men jag vet inte vad jag ska ta. Så skriver det så jag själv kommer ihåg det.

ALLA BORDE LYSSNA PÅ KENTS NYA SKIVA<3.
Kommentarer
Postat av: Malin

jag ska nog ta o titta på new moon :)

2009-11-06 @ 18:18:21
URL: http://malinbgood.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0