Trots du visste så sade du ingenting. Ingenting alls.

2009-11-01 | 22:38:20 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Jag röker långtsamt cigarett på cigarett på cigarett på cigarett...

Snygga. Plus i kanten för japansk text<3.

Måste vakna kvart över sex för att hinna till jävla skolan imorgon. MEN JAG VILL INTE----

Jag älskar att sova, sova, sovaaaaaaa. Jag kan sova flera dagar i sträck, så jäkla trött är jag jämt. Ihihihih, undra om det är normalt eller om jag fortfarande är sådär tonårstrött? Mycket skit, skriver jag. Har ingenting intressant att säga den här gången, förutom att jag troligtvis ska försöka sova just nu. :)
Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside

sv: Aw tack så mycket :D

2009-11-01 @ 22:42:57
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0