People who died

2009-11-01 | 19:55:03 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Hej hå. Sitter och lyssnar på Sopor Aeternus, och en låt som påminner väldigt mycket om kyrkogårdar. Suttit och lyssnat på massa 80-tals musik och varit nostalgisk tidigare. Hur har Alla helgona helgen varit då? Inget speciellt för mig direkt, det enda udda var ett gäng fjortisar på mopeder som hade klätt ut sig till spöken. Vilken syn. Inte en enda läxa har jag gjort under hela lovet, men jag orkar inte. Vill inte tillbaks till skolan...

Måste klippa min lugg igen, den börjar bli för lång och det är inte snyggt. Ah, skulle ju fixa håret så jag kunde sätta i mina jäkla dreads någon gång, ska försöka göra det idag. OCH DEN JÄVLA HÅRTONINGEN VILL FAN ALDRIG LOSSNA. Det var den röda Country colour, som skulle hålla upp till 28 tvättar, men nu har håret någon ful röd-blond nyans, men jag kan inte bleka på det mer heller, det är alldeles för slitet som det är.

Älskar den här låten, man blir alltid glad av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0