Hur kan det komma sig...

2009-11-19 | 20:20:30 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
...att maten i skolan har blivit så ofantligt mycket sämre sedan de började laga maten själv? Så borde det inte vara, men så är det enligt mig. Alla såser är alldeles för rinniga i konsistensen, samt att deras fetish för äckliga grönsaker börjar gå mig på nerverna. När man har ett eget kök i skolan, borde de väl fan kunna göra godare mat? Eller är det bara jag som inte gillar Rudbecks nya mat? Eww. Trodde aldrig jag skulle säga det, någonsin, men jämfört mot det här var det godare förut.

BREATHE NO MORE...

Gammal bild men har inget bättre att posta. Tjock ser jag ut, men kul att se att jag blivit pyttelite smalare i alla fall :((. Måste duscha idag, håret ser ut som skit. Ska kanske se en film ikväll om jag orkar. Nu dags för te.
PS. Nästa gång ska jag ha en röd header.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0