It's Hanpasha!

2009-11-02 | 21:38:30 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Ser helt cp ut, och jisses, har kvinnan rött på sig? - Jaa, det har jag. Måste bleka längerna, som jag redan sagt 3000 gånger, men sant fortfarande.

Vem vill förresten sitta bredvid någon okänd på bussen? Det har jag tänkt på idag. Det såg roligt ut imorse när hela bussen hade en längst in vid varje säte, men ingen bredvid. Fast vet ni vad som är extremt irriterande? Jo, när folk antingen lägger sina feta väskor bredvid sig (ibland gör jag det, erkänner, men det brukar inte vara mycket folk på min buss längre sen den bytte väg) eller när det är dubbel-bussar som har fyra säten, där två av dem är riktade mot de två framför, ni vet? OJ BRA FÖRKLARING, här är en bild som exempel eftersom jag suger på att förklara:


HAJAR NIIII? Bra, okey, men i alla fall, min poäng är att när det är fullt på bussen så går man in, och där sitter en längst in vid fönstret och har sina fötter på sätet framför och väskan bredvid sig. När man ser att det är fullt på bussen behöver man väl fan inte ta sådan jäkla plats? Jag klarar att stå, åker ändå inte så långt på den bussen som brukar vara full, men jag tänker på de som åker en längre tid, inte schyst att ta så mycket plats. Jag vet, svenskar och deras kända "personliga bubblor"-skiten, men ändå.
Kommentarer
Postat av: Malin

2009-11-03 @ 19:03:45
URL: http://malinbg
Postat av: Malin

Jag håller med dig. Jag sitter faktiskt helst själv på bussen (det är ju så jävla små säten att man i princip sitter på den andra om man inte sitter själv) men om någon kommer på bussen och de är helt fullt så flyttar jag självklart min väska och sätter mig längre in på mitt säte så att någon ska få plats brevid mig. Västeråsare och deras jävla tro att vi är en storstad så de måste vara otrevliga mot alla för de är så jävla viktiga -.-'

2009-11-03 @ 19:07:08
URL: http://malinbgood.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0