Men jag ville vara din, och bara din. Och fick jag inte det så ville jag inte plågas med att tvingas existera.

2009-11-11 | 19:41:12 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Att jorden kommer gå under 2012 är vad alla pratar om hela tiden. Och det är så jävla irriterande. Är ni korkade eller? Det är helt ologiskt att bara för att Mayakalendern inte går längre (trots den är uppdelad) så betyder ju det att världen plötsligt kommer gå under precis den dagen också. Emmerich (regissören till 2012) och hans förbaskade domedagsrullar, de är så kassa. Den lär ju suga mer än Day After Tomorrow.

Nu har jag matteprov imorgon och då är det så att jag ska försöka räkna lite. Här är något i alla fall:





OCH JAG VANDRAR PLANLÖST UTAN MÅL; DET ÄR MITT LIV TILLS JAG DÖR. SUP, RÖK, SNUSA - FAN GÖR DET FÖR SKILLNAD. Jag har inget mål, ingen ork, ingen vilja. Det är så tråkigt att inte vilja någonting längre. Varken kortsiktigt eller långsiktigt. Åh, jag vill inte känna såhär men det kommer jag göra. Svär jag kommer inte bli så gammal.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0