Peel away the shell and were all rotten on the inside

2009-11-09 | 20:14:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Idag var det halvplaneringsdag, skönt! Jag älskar mitt knark, det gör mig glad<3. Annars hade jag nog tagit livet av mig, med all säkerhet... PUNKT PUNKT PUNKT.
Idag var det en som sade att den gillade min stil, det gjorde mig väldigt glad! :D
På morgonen var jag beredd på att det skulle gå åt helvete på ryska provet, med läraren var sjuk. Äntligen något positivt. Så glad att slippa det, vill inte ens läsa det längre. Språket är fint men känner mig fortfarande inte riktigt hemma i varken gruppen eller med läraren och det gör att jag blir rätt så ointresserad av det. I alla fall, kom hem vid fem från brorsan och då började jag baka en sats med chokladmuffins som ska med till retoriken imorgon, då det är våran tur att bjuda på fika. Sjukt kaffesugen. Ska göra klart samhällsläxan om jag orkar sen blir det nog inte mycket mer gjort den här kvällen.

Minen jag gjorde så hel konstig ut, så gjorde så man inte ser det här. Har inte så många dreads i, men var tvungen att testa. Kommer säkert ha fler en vacker dag. Sjukt svåra att fläta in i håret dock, tar en evighet plus kramp i armarna, så min morsa fick hjälpa mig. Stackaren, hon blev arg på dem för de åkte ner på mitt hala hår hela tiden. Dreadfalls kanske skulle vara en bra idé? Då är det bara att sätta det vanliga håret i en tofs sen lösa dreads som man sätter fast ovanpå och så ser det riktigt ut.
Trackback


RSS 2.0