Svarta linjer

2009-11-04 | 21:00:17 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Jaaooo. Har egentligen massa läxor att göra, men inte ätit någon lunch idag och åt middag nyss, eftersom kom hem vid åtta. Det betyder att jag verkligen inte har någon som helst energi till att läsa boken i svenskan till uppsatsen, plugga till engelska provet imorgon, läsa på franska glosorna, börja skriva till retoriken SAMT räkna matte inför etapp provet. Älskar att jag alltid spar allting till sista dagen för jag är alltid trött och okoncentrerad och orkar inte göra det tidigare. Sen ryska prov på måndag, och del två av det på tisdag. Har 15% frånvaro i skolan och ligger tydligen inte bra till, då allting är ogiltig frånvaro. :(
JAG ORKAR INTE. Måste duscha också, men vet inte om jag orkar det idag heller, så jäkla trött jag avlider. Orkar inte med skolan. Har verkligen noll motivation. Hur ska man göra då? Jag vill inte plugga, jag vill fan ut och göra nåt, men det går inte. Skolan finns. Den finns för att omvandla oss till slavar, och sedan komma ut till samhället och göra allting de vill utan att vi säger emot. Jag är så trött på att folk ständigt säger åt mig vad jag ska göra hela tiden. Det värsta är att jag inte hindrar dem. Det är som att jag tappat tron på mig själv för länge sedan.

Det var en massa text om det. Nu ska jag ned och hämta vindruvor och titta på första avsnittet av The Sopranos, och lyssna på musik som jag blir helt snurrig av. PÅ FREDAG KOMMER KENT'S NYA SKIVA, "RÖD". ÅH, DÖR AV LÄNGTAN JU<3.
Kommentarer
Postat av: Malin

jag har hört svarta linjer stolt

2009-11-05 @ 19:45:01
URL: http://malinbgood.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0