2 a.m. and I'm still goin'

2009-10-31 | 01:17:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Klockan fem idag blev man hämtad och drog iväg till Kent, där fick vi käk. Riktigt gott, samt kycklig från mitt krav. Drack även viiiin ;) Började sjunga "Alkohol är bra, då blir man gla'!". Två timmar senare var klockan runt sju och vi drog iväg till Sigurdsgatan, hahah. Det var bara vi där, samt någon som gick in sen ut. Tre timmar senare, vid tio såg man att det började komma folk. Samma skiva, hade spelats om och om igen de senaste tre timmarna tills vi fick nog av att höra det och bad de sätta på en ny. Tack och lov gjorde de det, precis innan konserten. Haha.

Pre-konsert, innan jag stack hemifrån.

När maten gjordes iordning!


Älskar mitt Moi dix Mois-halsband<3

Hahahah, efter lite vin och en väldigt trött jag. :(

Vi ska tydligen vara lika, men jag är nog den enda som inte ser det så tydligt! :p

Anländer till Sigurdsgatan 25!

Scenen precis när vi kommit in, runt sju.

Tre timmar senare, vio tio. Samma skiva spelas på repeat, samma scen står tom. Konserten kom i alla fall igång 40 minuter efter bilden...

Jag ser ut som ett monster, men här är jag och Kent ändå.

Aja, men kul var det att bara gå på en konsert. Tingsek... var någon där? Kom rätt mycket folk när det väl började men när det äntligen blivit drag på musiken och publiken var det slut. Inte direkt min typ av musik, måste jag säga. Fast musiken var bättre än själva sången, för det är inte min grej när de sjunger på hans vis. Men om man gillar musiken gillar man det nog stenhårt, för det gjorde verkligen Kent och Lina.

Mina ben gör ont som fan, och jag har suttit på fisknät som jag hade på benen, och det känns på låren nu, så ska nog bara gå och lägga mig i sängen, till slut somnar jag nog. Jag vill inte tänka riktigt, för då blir jag bara ledsen.

Sov gott. Oyasumi nasai.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0