God save the queen

2009-10-04 | 20:36:51 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Sitter och tittar på "Hål i Väggen" just nu. Det slår ju inte den japanska versionen, men helt ärligt är det för mycket prat? Det är bra, och egentligen pratar de inte så mycket men de ska analysera så mycket så det går inte framåt så snabbt. Sen när det väl kommit igång så blir det reklam. :(

Men det skulle nog vara rätt så kul att vara med det. Även om man inte skulle fixa en enda vägg så skulle man nog ha väldigt kul tror jag, eller håller ni inte med?

Den röda toningen på mitt hår verkar aldrig vilja lossna, trots jag vill ha det längst ned blont igen. Ska klippa luggen också tror jag, sen spara pengar till löshår kanske. Men då får det lov att bli blont löshår och sen får jag hoppas att det ser bra ut. Svart hår försvinner så när man har svarta kläder, det är lite tråkigt.

Imorgon ska jag titta på skolfotona som syns hängandes på stan, för att se hur det blev. Sen ska jag försöka komma ihåg att köpa svart toning till håret och det var nog allt hoppas jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0