Bonjour chanson!

2009-09-20 | 11:48:40 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Söndag nu då, men det var en bra dag igår. Idag ska jag tona det blonda av mitt hår, och vi får hoppas att det blir bra när det är klart, för tar kort om det är så. Blont kan ibland vara lite svårt att färga, när en mörkare färg inte riktigt vill fästa. Nåväl, har nyss ätit det som blev kvar av gårdagens mat. Tror jag ätit tårta hela helgen, men har också varit och gått cirka 3 gånger bara igår. Var så rastlös igår, trodde jag aldrig skulle somna! Men som tur var gjorde jag det, sent sent. Vaknade tidigt, gick upp en kort sväng men somnade sedan. Jag sover verkligen inte som jag ska, men jag kan inte göra något åt det. Jag kan inte vara still bara.

Menmen, lyssnar på underbara Kaya - Glitter Arch. Måste göra massa dumt skit, som måla naglarna idag så ska väl fixa det också. Använda typ 6 olika produkter på min otroligt "bra" hud.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0