GRATTIS MIG SJÄLV.

2009-09-18 | 22:10:27 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
17 idag då :) Vaknade klockan nio, hade då fått några Grattis-sms vilket var trevligt. Fixade sedan i ordning mig lagom till bussen, då jag träffade på Josefin. Vi uppdaterade varandra och en gubbe bjöd på cigaretter, HAHA. Sen i skolan så bar det iväg till matsalen rätt så snart. Sen fick jag present av Elin, nice nice. Sen sade massa i klassen grattis plus att alla sjöng på enda lektionen idag. Men faktiskt, enda andledningen att de sjöng är att två andra också fyller år samma dag, annars hade de aldrig kommit ihåg det...
Fick två par byxor, eftersom jag inte har några hela + en tröja. Både jag och mor är fattiga så kan inte ge varandra så mycket. IMORGON BLIR DET FEST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0