I'm pretty like drugs

2009-09-23 | 21:10:43 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Bonsoir. Idag var det skolfoto. Det här året får jag till och med de enskilda fotona, förra året fick jag inte det men det är jag glad för. De var nog inte så fina alls, jag var arg den dagen i ettan. Imorgon är det uppsats på engelskan, men jag har inte läst på de jävla orden. Så jävla dålig undervisning i engelska, det är inte klokt. De bryr sig bara om nationella proven, allt annat spelar ingen roll. Hoppas dagen går snabbt och bra, sen fredag. Älskar fredagar. Bara en lektion, härligt.



Jag kan aldrig bestämma mig för hårfärg. När jag har mörkt hår vill jag ha ljust, men sedan tvärtom. Tråkigt är det. Det är ju en fördel om man skulle ha peruker. Man kan ändra hår hela tiden utan att det sliter som fan att färga. Man borde nästan ha blont hår sen tonar man det, om man har svårt att bestämma sig :( Älska svart ändå<3.

Ska tvätta bort mitt smink och vara lite nedstämd, härligt! DD:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0