Cinnamon spider

2010-04-26 | 18:47:00 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

 

 

 

Så har ännu en måndag gått förbi då. Det gick snabbt. Första var det ryska, och prov. Sen var det svenska, och ja, prov där med. Kul haha. Båda proven sög hårt. Sen bad på Lögan under idrottslektionen. Först, en seg promenad dit, sedan ansträngande bad fram och tillbaks, och efteråt en jobbig promenad tillbaks. Väl tillbaka så fick vi reda på att vi inte ens hade sista lektionen. Tack och lov, för den är en och en halvtimme.

Klockan halv fyra anlände mor min och det var dags för utvecklingssamtal. Gick förvånandsvärt bra, gillar att jag kommer bättre överens med min handledare nu än innan. Hon är ju rätt snäll faktiskt.
Roligt att efter jag började käka medicin så har alla lärare bättre saker att säga om mig. Skönt att ha G i flera ämnen från början när jag börjar om nästa år. Tänk att det behövdes två år innan jag förstod att jag var tvungen göra någonting? Bättre sent än aldrig I guess ;P
Trackback


RSS 2.0