God morgon god morgon

2010-04-16 | 10:24:35 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
God morgon, nu är klockan redan tjugo över tio. Äntligen är jag klar med sminket och håret, tog en evighet, men fick ingen bra bild HAHAHA rosa någon. MENMEN bjuder på en i slutet av inlägget. Nu ska jag snart ned och göra mat, och efteråt ska jag bestämma vilket läppstift jag ska ha. Visst låter det kul? Självklart!

DET ÄR FREDAG, DAGS ATT SUPA
DET ÄR LÖRDAG, SAMMA SAK
FÖR JAG VILL VARA SOM ANDRA, OCH GÖRA SOM DEM GÖR
FÖR VEM VILL GÖRA BORT SIG, OCH HAMNA UTANFÖR?

DET ÄR SÖNDAG, DAGS ATT DEPPA
DET ÄR MÅNDAG, SAMMA SAK
FÖR JAG VILL VARA SOM ANDRA, OCH GÖRA SOM DEM GÖR
FÖR VEM VILL GÖRA BORT SIG, OCH HAMNA UTANFÖR?

DET ÄR FREDAG, DAGS ATT SUPA
DET ÄR LÖRDAG, SAMMA SAK
FÖR JAG VILL VARA SOM ANDRA, OCH GÖRA SOM DEM GÖR
FÖR VEM VILL GÖRA BORT SIG, OCH HAMNA UTANFÖR?
HAMNA UTANFÖR, HAMNA UTANFÖR, HAMNA UTANFÖR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0