Jag undrar vad ni skulle säga om jag var en typ som slog och spottade på dig?

2010-04-08 | 22:09:50 | Kategori: Styling | 1 kommentarer
Det är dags att shoppa lite, behöver pigga upp mig själv. Har det rätt jobbigt nu, men jag hoppas, att allting löser sig emot sommaren nu. Om allt inte hade varit åt helvete hade jag kunnat träffa Linda idag, men nu kunde jag inte, och kan inte smsa heller. Efter helgen, oki? Då går det bra. Saknar Tove för övrigt, måste skriva till henne då. Nu bytte jag ämne flera gånger där. Men har hittat några saker jag skulle vilja, och kan faktiskt, köpa! Det finns i de flesta storlekar, samt priset är inte så högt. Gentemot Manas märke, Moi Meme Moitie, som är EXTREMT dyrt. Nästan överdrivet.

Från cosmates.jp och milanoo.com





En liten försmak av saker jag funderar över :) Men ingen för kort kjol, då ser man hur tjock jag är :((
Kommentarer
Postat av: Liinda

varför kan du inte smsa?

vill du ses efter heljen?

då är lovet slut ju och vi som bestämde nångång PÅ lovet

2010-04-08 @ 22:56:35
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0