Jag kramade min filt, du kramade Carl Bildt

2010-04-19 | 19:17:53 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Hade inte alls bad idag, bara skojade med er HEHEHE. Hade kjol, sen inga brallor så det sket sig. Men drog ut med Sheila och satt i solen. Fan, stack både på benen och i urringningen! Måste sola mera, är överdrivet känslig ju. satt där kanske i en halvtimme innan det stack överallt. Nästa vecka är det dock bad, då jävlar! haha :P
Sen drog jag och Elin till bibblan på samhällslektionen, hehe. Skulle låna en astronomi bok, men den jag ville ha fanns inte :( Men läste om vulkaner, jordbävningar och hur man tar bra kort.

Tog lite kort idag för en gångsskull, jippie. Men inte tillräckligt många, och kan ändå inte få in dem på datorn förens jag hittar sladden, som egentligen inte är min. :)

Kommentarer
Postat av: Liinda

sv; haha okeje så vem ska du va me på valborg?:)

ja vet inte vad jag ska göra på valborg ingen planerat vore kul o umgås me folk elle dig elle nåt(a)



vadå ljög du om att du skulle bada?-_-

2010-04-19 @ 20:29:16
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0