Am I alive, or am I only dreaming?

2010-08-07 | 16:13:35 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer
Wow. Detta är helt otroligt. Jag har helt GLÖMT den här bloggen, i cirka en vecka. Undrar hur man lyckas egentligen. Jag som brukar uppdatera flera gånger per dag.
Kände mig less på bloggar efter sett värdelöst skit dag efter dag på blogg.se's framsida, kanske bidrog till att jag glömde den här. Har läst de bloggar jag följer dock, men inte kommenterat. Har inte orkat ta tag i det hehe.

Photobucket

Nåväl ska ge mig av till bror nu. Får se om jag kommer ihåg att uppdatera sen HAHA.

 

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Åh tack! :D

finns billiga på pigtail.se



ASSO AYABIE HAR SPLITRATS IDAG

JAG VIL LDÖ :(

2010-08-07 @ 18:49:51
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: MYMiC

Åh vad söt du är :( <3

jaa, alltså det låter ju värsta.. vet inte.

får en känsla av att aoi är the bad guy i allt det här, även om jag inte vill dra förhastade slutsatser innan man vet till 100% vad som hänt. Men dom låter lite bittra på inläggen D:



Usch :c

2010-08-07 @ 21:43:31
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0