DEATH, SLAUGHTER, DESTRUCTION

2010-08-20 | 15:53:08 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer


Sitter och åter lyssnar på underbara Velvet Eden. Tittat lite mer på serien Densha Otoko idag, och det är nästan allt jag gjort. Orkade inte gå upp förens halv ett, och nu är hon snart fyra. Härligt med fredag. Gillar dock inte att skolan snart börjar, känner mig inte redo. Fast ingen idé skjuta upp det antar jag, annars blir jag väl aldrig av med det. Jag vill definitivt ha Mafia II nu dessutom.

Vet, skrivit himla dåligt här. Har liksom inte haft ett dugg att säga, inte kommit på något och inga tankar som jag velat skriva här. Det kanske blir bättre. Tänker inte tvinga mig själv om jag inte vill hehe. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0