灼熱のメロディー

2010-08-23 | 19:09:21 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Hungrig, och åh så trött är jag. Fått massa information, samt rundvandring på Rudbeck (haha kul) och allt man tydligen gör första dagen på denna skola. Har inte varit med om första dagen förra året.
Jag önskar så innerligt att jag gick sista året nu, men jag vet att det inte var möjligt. Känns lite oinspirerande att efter två år, få göra tre år till. Det är den biten med åren mest. Måste hålla modet uppe, annars blir det samma skit som innan. Men har aldrig lyckats verkligen plugga förut, ehe. Imorgon börjar den första riktiga dagen. Då dyker ansikten upp som jag kanske helst velat glömma... Ser jag dig, så vänder jag ryggen till. Fortfarande arg.

Har en känsla att jag kommer somna som en stock inatt, haha. Rätt bra schema dock, inte för långa dagar och evighetslektioner. Skön klass, endast... 16 elever, tror jag. Hatar verkligen när det går 32 personer i en klass.

Randombilder, som vanligt. CROWS ZERO OHJA<3. Bästa filmen. Vill bara köpa den och tvåan på dvd ifrån CDJapan. Lockande. Oguri Shun är cool. Nu är det mat snart. Skriver ingenting roligt längre. GANBAREEEEEE
Vad är det för skillnad på kudasai och onegai egentligen? Det ska jag lära mig, ww.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0