Seriöst.

2010-08-15 | 20:49:02 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer


Fan har folk inget bättre för sig än det här? Ett kasst program om något jävla bloggbråk, där de båda är lika jävla uppblåsta. Fan ta alla program om bloggar.

Nu ska jag skiva om mig själv istället. Det är ju så himla mycket roligare... Gått upp i vikt under denna sommar, alltid lika roligt. Så ska försöka börja gå igen. Har även planerat in massa asiatiska luncher jag ska laga denna vecka. Varför asiatiska? För att jag är en sådan där konstig Japannörd? Nej faktiskt inte, men asiatisk mat brukar vara relativt mycket nyttigare och godare. Hade inte tänkt fritera allting eller så.
Dessutom är det värt att nämnas att den japanska mat jag har ätit (i svensk tappning alltså) har jag inte gillat. Jag hatar sushi, jag hatar sashimi, jag hatar sjögräs och jag hatar miso. Finns så mycket annat där, äter hellre det. Onigiri utan sjögräs kan dock vara gott.

Tittade på Crows Zero-filmen idag för andra gången, och den har växt på mig. Wow, känner nästan att den lätt kan slinka in på topp tio av mina favoritfilmer. JA OKEY BABBEL, SKA LEKA MED MIN ÖGONSKUGGA NU OK HEJ.

Kommentarer
Postat av: EMIRO

Fy fan vilka äckliga läppar den där vidriga horan där har. Dessa jävla bloggkändisar måste rensas ut.

2010-08-20 @ 05:04:21
Postat av: Tomo

YA SER UPPBLÅSTA UT SOM FAN

2010-08-20 @ 15:45:27
URL: http://tomohomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0