Another snowy day

2010-12-02 | 21:30:52 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer


Idag hemma hos bror såg jag på "Besökarna". Klassiker! Den är bra rolig den. Förundrades också över att Kjell Bergkvist är bra lik far min. Har nyligen duschat och avnjuter nu en trevlig huvudvärk. :( Ska strax se klart sista biten av älskade "American History X", sedan har jag massa andra filmer att se.

Vill se:
Gremlins, Gremlins 2, Babe - den otroliga grisen (classics 3k), Gozu, Svart Lucia etc. Men nu mina julkalendrar! Wihoo. 


Kommentarer
Postat av: vickeviran

Vilka underbara bilder du har :-) Tack för att du kikade in hos mig. Ha det gott. Kram!

2010-12-02 @ 22:04:13
URL: http://vickeviran.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0