Dag 5 - Vad är kärlek?

2010-12-23 | 21:23:26 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Ååh det var en jobbig fråga. Vad är kärlek? Ja, hur ofta har man inte frågat sig själv detsamma. Jag vet inte hur det är att älska någon som älskar en tillbaks, då menar jag utanför familj och vänner, för det har aldrig hänt. Eller jo, det har hänt, men utan någon slags fysisk kontakt överhuvudtaget. 
Man hyser kärlek till sin familj. Man kanske inte nödvändigtvis visar det varenda dag, men ens värld skulle gå smått under om det hände de någonting. Dessutom känner jag kärlek för mina vänner, hellre att dem är lyckliga än jag. Då känns det bra. 
Men men kan känna kärlek för djur och liknande, det har nog alla som haft ett djur gjort. Jag hade en gång ett marsvin jag verkligen tyckte om. De var gulliga alla fyra, men särskilt Cappy, den första. Men det finns kärlek för saker som inte lever. Jag har gosedjur som jag inte skulle klara mig utan. Jag gillar gosedjur. Kan samla hur många som helst. :D Jaaaaaaaaaaa, så vad fan är kärlek?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0