Generiskt utseende relaterade saker.

2010-12-11 | 21:53:24 | Kategori: Styling | 0 kommentarer
Tänkte uppdatera min vårjacka med dessa ovanför, senare när jag har pengar. Ingen brådska. Dock är det synd det aldrig finns pins/tygmärken med de banden jag gillar allra mest. Det är ju möjligt att försöka sig på det själv, men vet inte riktigt var jag skall börja. 

Sen dessa skor. Samt en ring i läppen. Jag köper sällan kläder eller annat, gör det kanske tre-fyra gånger per år. Inte för saken att det är tråkigt eller så, utan för att jag sällan känner att jag skulle passa i plagg jag ser. 


Måste dessutom påpeka att jag skulle föredra tröjan ovanför, utan dess generiska jag-är-överdrivet-goth tryck. Jag stör mig på för stora tryck, blir för mycket färg på det hela. Jag vill ha det svart. På nästan alla typiska "goth-kläder" som finns så är det alltid ett stort tryck likt detta. No thank you.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0