Nu ställer jag krav på mig själv, att jag skall va' den perfekte

2010-12-21 | 19:11:38 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer
"Nu förbättrar vi Blogg.se s egen köp och säljmarknad med snyggare layout, större bilder och exponering i alla bloggar. Nya läsare och ökad trafik till din blogg på köpet när du lägger upp en annons!"

Tar de inte bort den där jävla fula skiten så byter jag fan blogg plattform. Jag tänker fan inte ha någon ful jävla reklam för Bloggshoppen på min sida längst ned, det ser så jävla fult ut och är störande som in i helvete! Bara jag som stör mig som fan på den? Haha vad fan. (!!!)


Kommentarer
Postat av: JOJO

Devote har jätte mkt reklam på sina bloggar det suger :/

Ooh så tog du bilden där man ser helt fuckt uppp x3 hihi

2010-12-21 @ 19:55:44
URL: http://www.monsterjojo.devote.se
Postat av: EMIRO

Använd adblock. ;3

2010-12-22 @ 09:07:46
URL: http://iorionani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0