747...

2010-12-04 | 21:10:36 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
1.HUR GAMMAL ÄR DU OM FEM ÅR?
35
2. VEM TILLBRINGADE DU MINST 2 TIMMAR MED IDAG?
Min laptop.. Ja.. Den har en personlighet..
3. HUR LÅNG ÄR DU?
1.75
4. VILKEN ÄR DEN SENASTE FILMEN DU SETT?
Führerns elit
5. VEM RINGDE DU SENAST?
Förskingringskassan & Arbetsförnedringen
6. VEM RINGDE DIG SENAST?
Min syster.. den äldre av dom yngre!
7. HUR STOD DET I SENASTE SMS:ET DU FICK?
Kan jag ringa?
8. FÖREDRAR DU ATT RINGA ELLER SKICKA SMS?
SMSKUNGEN is my middlename
9. ÄR DINA FÖRÄLDRAR GIFTA ELLER SKILDA?
Skilda
10. NÄR SÅG DU SENAST DIN MAMMA?
Länge sedan.. i Augusti e det ett år sedan
11. VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU?
Grön/blå
12. NÄR VAKNADE DU IDAG?
typ vid 9..
13. VILKEN ÄR DIN FAVORITJULSÅNG?
Å den fråga ställs till en som hatar julen..
14. VILKEN ÄR DIN FAVORITPLATS?
Min säng!
15. VILKEN PLATS FÖREDRAR DU MINST?
Kattlådan?!
16. VAR TROR DU ATT DU BEFINNER DIG OM TIO ÅR?
Förhoppningsvis i ett annat land än Sverige!
17. VAD SKRÄMDE DIG OM NATTEN SOM BARN?
Åskan
18. VAD FICK DIG ATT VERKLIGEN SKRATTA SENAST?
När min hund i sömnen, rasade ur sin hundkorg..
19 . HUR STOR ÄR DIN SÄNG?
180 säng men ska köpa en 120
20. HAR DU STATIONÄR ELLER BÄRBAR DATOR?
Ja!
21. SOVER DU MED ELLER UTAN KLÄDER PÅ DIG?
Naken! Palla ha massa kläder på sig när man ska sova!
22. HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG?
Nio stycken
23. HUR MÅNGA LANDSKAP HAR DU BOTT I?
Hmm.. ett gäng..
24. VILKA STÄDER HAR DU BOTT I?
Stockholm, Linköping, Iggesund, Karlsborg, Götene, Trollhättan
25. FÖREDRAR DU SKOR, STRUMPOR ELLER BARFOTA?
Barfota is the shit!
26. ÄR DU SOCIAL?
Ja tyvärr lite för social ibland! *skrattar*
27. VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS?
Gammeldags Vanilj
28. VILKEN ÄR DIN FAVORITEFTERÄTT?
Kaffe med dopp?! *flinar*
29. TYCKER DU OM KINAMAT?
Nja.. Den svenska varianten smakar bara blask..
30. TYCKER DU OM KAFFE?
Är stolt kaffeknarkare!
31. VAD DRICKER DU TILL FRUKOST?
Kaffe
32. SOVER DU PÅ NÅGON SÄRSKILD SIDA?
Hur vet man det om man sover?
33. KAN DU SPELA POKER?
Japp!
34. TYCKER DU OM ATT MYSA?
Ja, man kan aldrig mysa för mycket!
35. ÄR DU EN BEROENDE MÄNNISKA?
Ja! Snus, min dator, min telefon och sex!
36. KÄNNER DU NÅGON MED SAMMA FÖDELSEDAG SOM DU?
Ja
37. VILL DU HA BARN?
Den som lever får se
38. KAN DU NÅGRA ANDRA SPRÅK ÄN SVENSKA?
Engelska, Norska, Tyska, lite Polska & Finska
39. HAR DU NÅNSIN ÅKT AMBULANS?
Mer än en gång då jag haft praktik på en brandstation..
40. FÖREDRAR DU HAVET ELLER BASSÄNG?
Havet
41. VAD SPENDERAR DU HELST PENGAR PÅ?
Piercingsmycken & tattueringar.
42. ÄGER DU DYRBARA SMYCKEN?
Då piercingsmycken kostar en del så ja!
43. VILKET ÄR DITT FAVORITPROGRAM PÅ TV?
Miami Ink.
44. KAN DU RULLA MED TUNGAN?
Wtf?! Rulla med.. nej!
45. VEM ÄR DEN ROLIGASTE MÄNNISKAN DU KÄNNER?
Camilla
46. SOVER DU MED GOSEDJUR?
Klassas en tjej som ett gosedjur?
47. VAD HAR DU FÖR RINGSIGNAL?
Någon mycket irriterande norsk signal..
48. HAR DU KVAR KLÄDER SEN DU VAR LITEN?
Nope!
49. VAD HAR DU NÄRMAST DIG NU SOM ÄR RÖTT?
Texten på tröjan..
50. FLIRTAR DU MKT?
Händer väl..
51. KAN DU BYTA OLJA PÅ BILEN?
Japp!
52. HAR DU FÅTT FORTKÖRNINGSBÖTER NÅGON GÅNG?
Har klarat mig!
53. VILKEN VAR DEN SENASTE BOK DU LÄSTE?
Telefonkatalogen..
54. PREMUNERAR DU PÅ NÅGON VECKOTIDNING?
Varför prenumerera när man kan köpa lösnummer? *asg*
55. DANSAR DU I BILEN?
Gör inte alla det?
56. VILKEN RADIOSTATION LYSSNADE DU SENAST PÅ?
Lugna favoriter
57. VAD VAR DET SENASTE DU KRAFSADE NER PÅ ETT PAPPER?
Ett namn..
58. NÄR VAR DU I KYRKAN SENAST?
Sista januari
59. VEM ÄR DIN FAVORIT LÄRARE?
Minns inte skoltiden
60. KAMPAT I TÄLT SOM LÄNGST?
Alldeles för länge.. 13 dagar..
61. DEN SENASTE SOM GJORDE NÅGOT SPECIELLT FÖR DIG?
Camilla ;-)

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Alla jag träffat antar jag? Sölks.

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? SOV!

3. Vad gjorde du för 30 min sen? Satt och åt middag.

4. Vad hände dig 1993? Jaadu, det är jag för liten för att minnas.

6. Tre ord varför du sist spydde? Mat-för-giftad. Det får bli tre ord säger vi.

7. Vilken färg är din hårborste? Röd.

8. Vad köpte du sist? Läsk

9. Vad fick du senast i present? Något när jag fyllde år, minns ej vad.

10. Vilken färg är din dörr? Till mitt rum eller ytterdörren? Mitt rum är i alla fall ljust trä.

11. Var förvarar du dina pengar? I plånboken som jag flyttar omkring.

12. Hur var vädret igår? Kallt!

13. Vart kramades du sist? *noll minne*

14. Vad ser du fram emot? Jullov

15. Vad är 15? En etta och en femma?

16. Vilken skostorlek har du? Runt 42 o.O

17. Vill du klippa dig? Inte för tillfället, bara för jag inte har bestämt mig hur jag vill ha det!

18. Är du över 25? Hahah neeeej!

19. Pratar du mycket? Jaa

20. Kollar du på O.C.? En gång i tiden gjorde jag faktiskt det.

21. Har ditt namn ett "x" i det? Nej.

22. Känner du någon som heter Steve? Hm, nej.

23. Hittar du på egna ord? Ja ibland

25. Är du en typiskt svartsjuk person? Inte överdrivet, men ja, lite grann. Bara när det gäller vissa saker.

26. Vad har du för mobil? LG Crystal

27. Vem ringde dig sist? Mor min

28. Biter du på naglarna? Näpp!

29. Har du lockigt hår? Nej, rätt rakt.

30. Vilken konsert ska du på härnäst? Bra fråga du!

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Som om jag skulle skriva det.

32. Hur många gånger har du svurit idag? 5000 gånger. Svär överdrivet mycket hela tiden haha.

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? "Sug!"

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Ja för fan, en massa gånger. Dock är den överskattad av små trettonåriga emos.

35. Ska du jobba imorgon? Baah har inte ens ett jobb, fy på mig.

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Fan bra fråga!

37. Vad borde du göra nu? Läsa! :D

38. Har du något smeknamn? Japp

39. Sover du mycket? Jag kan sova hur mycket som helst ibland<3

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? American History X, om det inte ska vara en ny film?

41. Vad ska du göra på lördag? Nästa lördag? Sova!

42. När var du ute sist? Tidigare idag haha

43. Har du gråtit idag? Inte idag faktiskt, wiihoo

44. Är du en glad person? Nja, har lite bipolära svängningar ibland faktiskt, men är gladare med andra.

45. Har du roligt nu? Nej svettas som fan! Vaaaarmt här inne, och elementen är inte ens på!

46. Vad äter du helst? Tacos, potatisgratäng med skinka etc

47. Vem var du med sist? Var med bror min

48. Vad heter din mamma? Lise-Lotte

49. Vad är hela ditt namn? --------

50. Tycker du om någon just nu? Klart jag tycker om någon!? O_o eller syftar frågan på det mer kärleksmässiga kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0