When the moon hits your eye like a big pizza pie, that's amore

2010-12-10 | 20:59:56 | Kategori: Spelnörding | 3 kommentarer

Ibland önskar jag att det var jag som var ditt första handsval.

Lyssnar på Dean Martin, och blev chockad att det är han som är med i filmen The Cannonball Run...
Sourcream & Franska örter chips + Mountain Dew = Fallout 3 nostalgi. Hade precis det framför mig på skrivbordet när jag spelade det, varenda gång. Önskar det fanns ett grymt spel att se fram emot, men har inte hittat någonting som väckt större intresse hos mig.

Nej jag kan inte hålla mig till ett ämne, i knöööw. 
Men det är någonting speciellt för mig att vänta på att ett spel som verkar grymt ska komma ut. Jag räknar ned dagarna (seriöst), och trots att det är en lång och seg väntan, så är det värt hur jävla glad jag blir när det väl kommer. Jag får hålla det i handen, ta bort plasten och starta spelet. Sitter klistrad i ett flertal dagar med samma spel och njuter av det. Det krävs mer än vanligt för att jag ska bli på dåligt humör då. :)
Kommentarer
Postat av: H-iME

massa fin kvinna ju! (●´ω`●)

2010-12-10 @ 21:52:17
URL: http://himenomonogatari.blogg.se/
Postat av: EMIRO

Vad är detta för jävla skitspel nu då?

2010-12-11 @ 05:16:45
URL: http://iorionani.blogg.se/
Postat av: Alex stjärt

FINASTE!!!

2010-12-16 @ 10:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0