Crash and burn, all the stars explode tonight. How did you get so desperate, how did you stay alive?

2010-02-18 | 21:11:00 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Lyssnar på live versionen av fina Malibu med Hole och dricker cola. Måste verkligen ta tag i den här diet saken om jag ska ha någon möjlighet att gå ned i vikt alls. Bara äter och dricker massa skit, usch. Opeppad inför engelska redovisningen imorgon, samt att jag är trött som fan. Det finns en möjligthet att jag bara har lektion mellan 8.00-9.10, värd dag i så fall. Hoppas någonting gör dagen värd att gå upp för till slut. Kan det inte bli den 24:e snart :(( Har förhansbokat Heavy Rain spelet, som kommer då! :D Blev dyrt som fan, höhö. Nu väntar övning till redovisningen samt sista halvtimmen av Van Helsing, som väntat på mig i två dagar. Skrivit lite dåligt här denna vecka, kanske för att jag för en gångsskull gjort något? Aja.
Trackback


RSS 2.0