Det finns tid för allting som spelar roll

2010-02-16 | 21:04:53 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Den här bloggen är rätt personlig. Och jag gör ingen reklam alls för den, förutom på Bloglovin, men det är allt. Sen vet verkligen inte alla jag känner om den här. Men jag tänkte att, om man verkligen ska satsa på bloggen kanske man inte ska göra det på den här? Känns som den är alldeles för personlig, haha.
Och med det, ska jag inte uppdatera mer idag, lovar ;)

Samhällslektioner... hahah ursäkta dåliga bilden, ritar såna när jag har tråkigt :P
Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: har estetisk verksamhet i trean tror jag, valde andra kurser till inviduella valet. Men grejen är att jag spelar piano och ritar, så jag vet inte om jag ska välja bild eller musik sen haha :)

ha det bra! hugs

2010-02-17 @ 19:53:19
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0