Romeo återvänder ensam

2010-02-02 | 20:31:10 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Sitter med en till blekning i håret, får se hur det blir efteråt.

Foooooooorts, har tvättat ur färgen nu. Märker ingen skillnad. Inte ens morsan ser någon skillnad. :(
Har engelska läxa jag borde ta och göra, men så sugen på att spela Fallout 3<3...

Annars har idag varit en blandad dag. Träffade Malin på morgonen och vi drog en tripp runt Irsta. Det bar verkligen emot en att gå in genom de där dörrarna. Träffade på några lärare ja, men tyvärr inte de vi ville se. Han bara säga hej till Pär och sen såg vi inte ens Olle. Hoppade på bussen kvart i tio, drog runt på stan ett tag innan jag var tvungen dra på lektion och Malin gick hem, men det var la roligt se henne igen. :D
Sen gnällde min ryska lärare, och hon pratade om instrumentalis böjningar, och wow, jag fattade verkligen ingenting. Alltså, är det bara jag som knappt förstår ett ord av vad hon säger? Jag förstår hennes ord, men inte riktigt meningen liksom. Franskan gick rätt bra, även om jag kände mig helt borta. Bilden sög, men mest för att min bild blev så jävla dålig. Alltså fy fan, visste inte att jag sög så jävla hårt på vattenfärg. HAHAHAH, måste fan ta kort på den så alla som ser bilden också kan garva åt den. Kent - Järnspöken. Tog nyss mitt knark och hoppas det piggar upp mig. På förmiddagen kändes det bra, sen blev jag deppig som fan att jag nästan började gråta, men kom sedan till bror min och då blev det lite bättre.

Du är... ånga...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0