They say this is the city, the city of angels. But all I see is dead wings

2010-02-12 | 14:13:06 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer
Fy fan, inatt har jag verkligen sovit. Så skönt, man känner sig helt utmattat när man är sjuk! Gick och lade mig vid tio igår och vaknade halv ett idag.
Igår kollade jag efter ett tomt block i min bokhylla, men hittade tyvärr ingenting. Men jag hittade ändå den här:

Snyggaste tändaren! Ser ut som en handgranat, synd att den inte fungerar bara, tror inte den går laga heller. Annars hade man ju lätt använt den. :)
Nej, nu ska jag nog lägga mig och titta på film och göra nudelsoppa till mig själv. Hmm, Battle Royale eller Van Helsing? hehe
Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha ja kommer ihåg när du lyckades lura i alla att det var en riktig granat och om man inte var försiktig med den så kunde den sprängas xD

2010-02-13 @ 16:54:56
Postat av: Tomo

HAHAHA det hade jag fan glömt bort! Hahaha ja, man var ju lite speciell som liten allt hahaha xD

2010-02-14 @ 11:56:06
URL: http://tomohomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0