Why call it love? I call it pain. Why call it love? Can't you see what it's done to me?

2010-02-22 | 20:36:26 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer




ÅH jag vill ha en sån där fuskpälsjacka med leopard mönster så mycket! Men någon som vet vart man hittar det? Har sett det någonstans men glömt vart, och jag har letat runt i en massa affärer men fortfarande inte hittat någon liknande :(

Men om det är några svenskar jag tycker har bra stil, så måste det vara dem här. Tycker det var lite lågt av dem att delta i Melodifestivalen nyligen, men vad kan man göra. Som tur var hörde jag deras låt som de hade med där, och den var i alla fall bra. Modet har ju varit lite "rockigt" nu, men det här är i alla fall äkta rockare. Phantom Blue - Going Mad.
Kommentarer
Postat av: Malin

Phantom blue är typ bäst <3



de sålde liknande jackor på new yorker och HM förut men jag vet inte om de gör det längre.

2010-02-23 @ 18:56:06
URL: http://malinbgood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0