And what has become of this world, I wonder.

2010-01-14 | 21:24:43 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Pratade med Malin om godis tidigare, så blev tvungen att rusa och köpa Ben & Jerrys på macken, lade precis ned den. n_n Har blekt sönder håret en till gång nu, stackars hår. Men haft inpackning i över en halvtimme, hoppas det hjälper lite. Vet inte om jag vågar kolla sen.

Spar pengar till detta löshår ifrån Rapunzel of Sweden, även om jag skulle vilja ha ännu lite längre. Men hört bra om det här, och ja, jag behöver det. Verkligen. Så tunt det är.

Imorgon har jag prov som jag inte läst på till, men jag orkar verkligen inte. Det kommer gå skit, och det får helt enkelt gå skit. Lyssnar på Total Egon för ovanlighetsskull faktiskt. Har ingenting roligt att skriva, så hej så länge. Ska försöka sova tidigt idag.
Kommentarer
Postat av: S a b i

också hört bra om de där löshåret^^

2010-01-14 @ 21:44:59
Postat av: Malin

åh BEN N JERRYS!

2010-01-15 @ 07:02:01
URL: http://malinbgood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0