Dom säger att det är du, som mörda Olof Palme. Men du var ju bara i stan, för att fixa lite kaffe, ja lite kaffe

2010-01-05 | 23:50:02 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
De Lyckliga Kompisarna = mitt nya beroende? Knappt lyssnat på något annat än dem de senaste två dagarna. Men dem är ju sååå bra.

Nu ska jag försöka göra en helt ny design till den här bloggen... Önska mig lycka till, det brukar aldrig sluta som jag vill och sen blir jag bara arg och ger upp med de jäkla koderna. Men det här gången vill jag verkligen få till det så jag blir nöjd. Nu 'r bara den stora frågan (som varje gång) vad jag ska ha för bild som header, brukar inte gilla ha bilder på mig själv där, men frågan är om jag ska blanda ihop några i PS och frågan är hur exlusivt jag orkar göra det. För som sagt, även där blir det inte alltid som jag vill. Men det är bra övning, behöver bli bättre med Photoshop, kan bara lite grunder utantill. Oki, ska försöka vara kreativ nu. Är alldeles för mycket uppe i varv för att ens försöka sova än... Kommer gå illa på torsdag. D:

Heheh
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0