Jag förstår inte varför du jämt ska dra med mig ner i skiten

2010-01-21 | 20:21:00 | Kategori: Allmänt tuff | 5 kommentarer
Tycker du inte jag mår tillräckligt dåligt eller vad?

Bättre saker är dock att en tripp till Irstaskolan lär ske snart, för jag och Malin ska dra dit :) Hur kan det vara bra, kan man tro, men nu är det så att där finns Pär och Olle, de enda bra lärarna vi någonsin hade på den skolan.
Idag var det första lektionen av bild som jag fått på individuellt val för jag inte valde något. Vi började med självporträtt men får se vad som händer sen, hatar självporträtt haha. Sen även första lektionen av naturkunskap A, vilket är som en ren nostalgi tripp tillbaks till nian och alla de lektionerna man hade av biologi och kemi. Man ska gå ut och titta efter grejer och sånt där skit. Kekekeke
Trackback


RSS 2.0